Family Day Ikram Pusat/ Pengurusan kewangan slot! -Day 10 MHI 12


Hari ke 11 kami di Kem Rimba Tamu! *clap2* kenangan kami menjadi semakin bermakna apabila kami dilantik sebagai AJK untuk Family Day Ikram peringkat Pusat. Kami belajar cara-cara untuk mengatur sesuatu program yang besar yang julung-julung kalinya kami adakan. Kami dibahagikan kepada beberapa AJK iaitu AJK clean,AJK Media, AJK Safety, AJK sukan, AJK khas dan AJK makanan dan sebagainya.

*made by adek2 peserta bbakat*

*mereka yg mmbuat banner*

*akhi iqbal n zaujahnya lead kami tiup2 belon. ehe~*

*yeah! kami nk gantung banner!*


*pagi2 je kami dh dpt hidu bau durian..~~ :D*

AQil: "Apa KHabar semwa?
Ikhwah: "Hebbak!!"

DJ faamiliy day. Oyeh!

*The Making Of Belon Pusing2*

Seawal jam 8.30 pagi, tetamu telah mula memenuhi kawasan parking. Banyak ahli IKRAM pusat dan hulu Selangor datang bersama keluarga mereka. AJK safety menyambut para tetamu dengan meriah. AJK media pula sibuk menangkap momen indah sepanjang family day. AJK sukan pula sibuk mengendalikan program sukan yang berlangsung dengan jayanya. AJK chef membantu di meja pendaftaran. Banyak program menarik seperti sukaneka iaitu shooting target, balloon attack, futsal, roket kertas dan sebagainya.

*ketibaan Ayahanda*


*senyum sokmo*

*model2 yg bergaya*



*made by adek2 cilik*

*hebat para ibu2 n kakak2 Ikram Pusat!*

*Rijal yang terlibat*

*kesungguhan yang jitu*

*barisan akhowat*

Di akhir program, hadiah disampaikan kepada peserta yang berjaya.  Kami mengadakan persembahan spontan iaitu lagu tema kami gelombang keadilan dan Majulah hai sahabat. Kami dah upload di youtube dan dalam masa sehari sahaja video tersebut dah mmpunya 1000 lebih viewers alhmdulillah. kalo nak tengok boleh klik --->> SINI.http://www.youtube.com/watch?v=Ry5GBh0ZrZ8 Akhir sekali, kami bergotong royong untuk membersihkan kawasan kem.

Pada malam ini, kami ada slot bersama Encik Harun a.k.a Encik Hamdy tentang pengurusan kewangan. Banyak input baru yang kami dapat dari slot ini, ‘Kamsamida’ Encik Harun!!



 Yang menulis,
Harith Bin Muhammad.

Comments

  1. AJK kebersihan n keceriaan lupe lak.... kalau x sape yg tlg hias tmpt perasmian smpai kul 3.30pg n kutip sume smpah yg ada....huhu~~~

    ReplyDelete

Post a Comment