Back to School, Perang MHI, kedatangan Ayahanda Parid (Day 9)

Pada hari ini bermula pada jam 9.30am dengan Speaker’s Corner  yang bertemakan sukan. Speaker  yang pertama adalah Fatimah Az-Zahra dan diikuti dengan Anas Hakimi, Aisyah Syahruddin, Mohd Yunus dan Arina Farhana. Public Speaking yang disampaikan amat bersemangat dan penuh dengan pengetahuan yang baru. Sebelum Speakers Corner dimulakan beberapa peserta telah dihantar ke Program Back to School anjuran IKRAM Hulu Selangor yang bertempat di Mydin Rawang. Hal ini adalah untuk membantu petugas-petugas di sana.

Pada jam 10 Pagi Perang Dunia MHI a.k.a Money Drop yang dikendalikan oleh Akh Siraaj. Permainan ini memerlukan semua peserta dan bermula dengan persaingan yang amat sengit daripada setiap kumpulan. Setelah permainan ini tamat pada jam 4.30 petang, para peserta diberikan ruang masa untuk beriadah dan bersiap untuk program pada malam ini.  

Program seterusnya ceramah yang diberikan oleh Ustaz Dr. Mohd Parid bin Sheikh Ahmad pada jam 10 malam. Ceramah ini berkisarkan Remaja dn Perubahan yang penuh dengan hammasah buat peserta-peserta MHI 13-14

Yang benar,

Kautsar Binti Mokri



Comments